תקציב הרשות
מקורות ההכנסה למימון הפעילות
הקצאה בשנת 2022
מתוך אתר
מפעלים (מים, ביוב...): -----
הכנסות ממשלתיות: -----
שירותים עירוניים: -----
הכנסות אחרות: -----
ארנונה ואגרות: -----%
שמירה וביטחון
----------
קליטת עליה
----------
תרבות
----------
חגיגות ואירועים
----------
תברואה
----------
איכות הסביבה
----------
רווחה
----------
בריאות
----------
חינוך
----------
שירותי דת
----------
סעיפי תקציב נבחרים
הקצאה בשנת 2022
מאזן הגירה פנימית לאלף תושבים
-4.31
הסבר המדד
הוצאות על שירותים מקומיים בתקציב הרגיל לתושב (₪)
1407.00
הסבר המדד
ארנונה למגורים: יחס גביה
0.52
הסבר המדד
מספר חברי מועצה
29
בשנת 2024
צפיפות לקמ"ר (מס' אנשים בממוצע)
7,526
בשנת 2022
שטח (קמ"ר)
35
בשנת 2022
ממוצע נפשות במשק בית
3
בשנת 2022
שיעור ההצבעה בבחירות המקומיות
41%
הצבעות אחרונות לרשות המקומית בשנת 2024
תוחלת חיים ממוצעת
83
בשנת 2022
* נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ומשרד הפנים
מדד המאפיין רשויות לפי הרמה החברתית-כלכלית (10 = הדירוג הגבוה ביותר)
אשכול סוציו-אקונומי (2021)
6
מיקום הרשות ביחס לשאר 257 הרשויות בישראל (מס' גבוה יותר = מצב סוציו-אקונומי טוב יותר)
דירוג סוציו-אקונומי (2021)
139
סיווג הרשויות ע"פ התנהלות פיננסית ומנהל תקין (בסדר יורד: איתנה, יציבה, ביניים, בהתייעלות, בהבראה)
סיווג ע"פ משרד הפנים (2025)
יציבה
נתונים מעניינים על נתניה
ציון סופי במדד הדמוקרטיה
הציונים במדד הם מתוך 100
__
אנו מגדירים דמוקרטיה מקומית כדינמיקה של פעילות ציבורית שמאפשרת ייצוגיות, השתתפות והשפעה באמצעות מנגנונים דמוקרטיים ואמון
___________________
_________________
___________
__________________
-----
-----
אמון: טובת הציבור
אמון: יושרה
__________
__________________
__________________
__________________
אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אמון: שחיתות
אמון: טובת הציבור
אמון: יושרה
_____________________
_______________
____________
__________________
__________________
__________________
__________________
-----
__________
_____________________
_______________
__________________
הליכים אחרים מספר
הזמנה מליאה
הזמנה ועדות
תפיסת שיתופיות: תכניות עבודה
__________
____________________
________________
__________________
אמון: מקצועיות
אמון: שחיתות
אמון: טובת הציבור
אמון: יושרה
__________
___________________
_________________
__________________
אמון: מקצועיות
--------
אמון: טובת הציבור
אמון: יושרה
שאלות משלימות
___________________
_________________
__________________
--------
אמון: יושרה
אמון: מקצועיות
אמון: טובת הציבור
__

ממוצע הרשויות שנחקרו
נתניה

נתניה
לאום
אחרים = נוצרים לא-ערבים ואנשים שאינם מסווגים לפי דת במשרד הפנים
אחרים: 27,125
ערבים: 868
יהודים: 205,229
שנת קבלת המעמד: 1948
ראש הרשות: מריים פיירברג-איכר
* נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (2022) ומרכז השלטון המקומי (2025)
גברים: 113,570
נשים: 119,534
סה"כ 233,104
תושבים
הידעת ?
תובנות מסקרי תושבים
מדד הדמוקרטיה המקומית
סקרי התושבים נערכו בקרב מדגם מייצג של 400 משיבים בעיר, עם מכסות ייצוג לקבוצות גיל, מגזר, רמת הכנסה, מגדר ומקום מגורים.
מוצגות תובנות רק במקרים שבהם נמצאה שונות בעלת מובהקות סטטיסטית לפי המשתנים הדמוגרפיים.
הציונים המוצגים מימין לתובנות הינם ציון ממוצע שקיבלה הרשות בשאלות סקר התושבים בכל ממד, והם שונים מהציון שקיבלה הרשות בממד, המופיע למעלה.
אמון
(6 שאלות)
תושבים בגילאי 17-29 מאמינים יותר כי העירייה פועלת ביושרה
הקהל הדתי-חרדי מעריך במידה רבה יותר את המקצועיות והיושרה של העירייה, וכן את העניין שלה בטובת התושבים
50
ציון
שיתופיות ושקיפות
(4 שאלות)
הגברים מעריכים במידה רבה יותר את יכולת ההשפעה שלהם על החלטות העירייה
תושבים בגילאי 17-29 מאמינים יותר כי ניתן לקבל מהעירייה מידע עדכני מהימן
הקהל הדתי-חרדי מעריך במידה רבה יותר את השיתופיות והשקיפות של העירייה, ברוב הפרמטרים
38
ציון
ייצוגיות
(2 שאלות)
תושבים בגילאי 19-29 מעריכים במידה רבה יותר את רמת הייצוגיות של מועצת העיר
בקהל הדתי-חרדי מאמינים במידה גבוהה יותר כי האינטרסים שלהם מיוצגים כראוי במועצת העיר
46
ציון
מעורבות ציבורית
(5 שאלות)
הגברים מדווחים על תדירות גבוהה יותר של התעדכנות בסדר היום של העירייה ושל הבעת עמדות בנושאים מקומיים
תושבים בגילאי 30-44 מדווחים על תדירות גבוהה יותר של התעדכנות בסדר היום של העירייה ושל חברות בארגונים מקומיים
הקהל הדתי-חרדי מדווח על תדירות גבוהה יותר של התעדכנות בפוליטיקה מקומית
תושבי רובע ד' מדווחים על יותר חברות בארגונים מקומיים/קהילתיים
21
ציון
שאלות משלימות
(4 שאלות)
תושבים בגילאי 17-29 מרוצים יותר מרמת השירותים העירוניים
הקהל הדתי-חרדי מרוצה יותר מרמת השירותים העירוניים ומעריך בצורה חיובית יותר את מערכות היחסים בין קהילות העיר
0
ציון
בטבלה שלפניכם מוצג ניתוח של נתוני העיר על פי מודל SWOT.
בציר חוזקות - חולשות: פרמטרים בשליטת הרשות המקומית
בציר הזדמנויות - איומים: פרמטרים בשליטת הרשות המקומית והקהילה
החוזקות וההזדמנויות - פרמטרים מעל הציון החציוני של העיר
החולשות והאיומים - פרמטרים מתחת הציון החציוני של העיר
חוזקות
איוש בעלי התפקידים המרכזיים: מנכ"ל, גזבר, יועמ"ש, מבקר ומהנדס
הקמת צוות לתיקון ליקויי הביקורת
תפקוד מליאת המועצה מבחינת מספר הישיבות בשנה ושיעור הנוכחות של חברי המועצה
זמני המענה לבקשות חופש מידע
ייצוג נשים בדרג הממונה ובגופים בשליטת הרשות המקומית
שקיפות ונגישות אתר האינטרנט של הרשות המקומית (מדד שבי"ל)
חולשות
התכנסות ועדות החובה הציבוריות
תפקוד לקוי של מנגנוני הביקורת הפנימית
אי-ביצוע של הליכי שיתוף ציבור וסקרי עמדות התושבים
אי-הזמנת התושבים להשתתפות פעילה בישיבות מליאת המועצה
אי-חברות באשכול אזורי
הזדמנויות
קיומה של אופוזיציה במועצת העיר
גיוון הסיעות במועצת העיר
ייצוג נשים במועצת העיר
ציונים גבוהים בתחום האמון בפרמטרים מקצועיות ועניין בטובת הציבור
איומים
ציונים נמוכים בתחום האמון בפרמטרים יושרה, שחיתות, ואמון כללי
תפיסות התושבים לגבי שקיפות הרשות המקומית
תפיסות התושבים בתחום הייצוגיות
מעורבות ציבורית מדווחת נמוכה: התעדכנות בפעילות והחלטות המועצה, חברות בארגונים מקומיים, הבעת עמדות בנושאים מקומיים ופעילות ציבורית
שיעור ההצבעה בבחירות המוניציפליות 2024
תפיסות התושבים בתחום השיתופיות
.png)


.jpeg)
